Często Zadawane Pytania
Tak, po zrealizowaniu transakcji, na adres email podany w zamówieniu, przyjdzie mail z fakturą.
Sprzedawca jako podmiot nie będący VATowcem, wystawia faktury, w takim przypadku kwota zakupu jest kwotą brutto, należy również pamiętać, żeby w danych kupującego wypełnić dane rejestrowe podmiotu, który dokonuje zakupu, czyli: nazwa firmy, NIP, REGON, adres. Na rachunku nie ma jednak możliwości odroczenia płatności. Płatność musi zostać zrealizowana zgodnie z dostępnymi metodami płatności.
Jest możliwość zapłaty poprzez PayPal, Apple Pay oraz karty VISA/Mastercard, płatność z rachunku bankowego oraz BLIK (należy wybrać metodę płatności - Przelewy 24).
Materiały przygotowane są w formacie PDF, gotowym do własnego wydruku. Aby karta pracy została poprawnie wydrukowana, należy w ustawieniach drukowania w zakładce "Rozmiar" zaznaczyć opcje "zmniejsz zbyt duże strony".